Thursday, 20 September 2012

1973 Brazilian Hit Parade

Let's see what I really listened in 1973.

J U N E  9,  1973

1.  Tell me once again  -  Light Reflection (TV Globo's 'Uma rosa com amor')
2.  Folhas secas  -  Elis Regina
3.  You're a lady  -  Peter Skellerns
4.  Ponto de encontro  -  Celia
5.  Push together  -  Chakachas

6.  You are the sunshine of my life  -  Stevie Wonder
7.  A Rosa  -  Moacyr Franco (TV Globo's 'Uma rosa com amor')
8.  So lucky - Freddie Davis (TV Tupi's 'Vitoria Bonelli') 
9.  La prima compagnia - Sergio Endrigo (TV Tupi's 'Vitoria Bonelli') 
10.

J U LY  7,  1973

1.  Ouro de tolo  -  Raul Seixas
2.  Maracatú atômico  -  Gilberto Gil
3.  Cala a boca, Barbara  -  Chico Buarque
4.  My love  -  Paul McCartney
5.  Don't say goodbye  -  Chrystian (TV Globo's 'Cavalo de aço' 24 Jan 1973 to 21 Aug 1973)

6.  Pillow talk  -  Sylvia
7.  Yesterday once more  -  Carpenters
8.  Kodakchrome  -  Paul Simon
9.  Domingo feliz (Beautiful Sunday) - Angelo Maximo 



AUGUST  18,  1973

1.  Sangue latino  -  Secos & Molhados
2.  O vira  -  Secos & Molhados
3.  Skyline pigeon  -  Elton John
4.  Your song  -  Billy Paul
5.  Music and me  -  Michael Jackson

6.  O menino da gaita  -  Sergio Reis
7.  Naquela mesa  -  Elizeth Cardoso & Sergio Bittencourt
8.  O malhão  -  Roberto Leal
9.  I will be fine  -  Pete Dunaway (TV Tupi's 'Rosa dos Ventos' 16 July '73 to 17 Nov '73)
10. Daniel  -  Elton John

SEPTEMBER  15,  1973

1.  She made me cry  -  Pholhas
2.  For once in my life  -  Gladys Knight & the Pips
3.  Give me love (Peace on earth)  -  George Harrison
4.  No more Mr. Nice Guy  -  Alice Cooper
5.  Desafio  -  Luiz Américo

6.  Te amo eternamente (While we're still young) -  Celso Ricardi ('Mulheres de areia')
7.  Feijãozinho com torresmo  -  Maria Creusa
8.  Amor, amor, amor  -  Nilton Cesar
9.  Vou tomá um pingão  -  Tião Carreiro & Pardinho
10.



OCTOBER  27,  1973

1.  
2.  Clouds  -  David Gates
3.  Gaye  -  Clifford T. Ward
4.  Porta aberta  -  Luiz Ayrão
5.  Quero ser sua  -  Rosemary

6.  Let me try again  -  Frank Sinatra
7.  Eu vou rifar meu coração  -  Lindomar Castilho
8.  Lady grinning soul  - David Bowie
9.
10.



NOVEMBER  10,  1973

1.  Só quero um xodó  -  Gilberto Gil
2.  Eu bebo sim  -  Elizeth Cardoso 
3.  Férias na praia  -  Suely
4.  All in love is fair  -  Stevie Wonder
5.  Felicidade  -  Nilton Cesar

6.  The morning after  -  Maureen McGovern
7.
8.
9.
10.



DECEMBER  15,  1973

1.  O homem de Nazaré  -  Antonio Marcos
2.  Gaye  -  Clifford T. Ward 
3.  Retalhos de cetim  -  Benito de Paula
4.  Angie  -  Rolling Stones
5.  De que vale ter tudo na vida?  -  José Augusto

6. Love me or leave me alone - Dennis Yost & Classics IV  ('Semideus' 20 Aug 1973 to 7 May 1974)  
7. Minha namorada - Wanderley Cardoso 
8. 
9.
10.

No comments:

Post a Comment